Påminnelse!

Lystring! Det här är till mig själv. Jag sitter just nu och har panik över allt vi har att göra i skolan och är arg på mig själv för min dåliga disciplin. Eftersom vi har sepemycket fram till jullovet tänkte jag att jag kanske kommer att behöva en påminnelse då och då över vad som bör prioriteras. Så Stina, lyssna nu på detta! Skolan är prio ett! Ingenting får komma före. Inte ens piano eller jobb eller repor. Varje gång du känner att du vill ta en paus från pluggandet och "bara spela piano en liten stund" eller "ringa frida lite snabbt" så NEJ! Härmed är du förbjuden! PLUGGA! Ta dig själv i kragen! Ha lite disciplin! Och framför allt lyssna till detta blogginlägg! Kom ihåg att det är bara dig själv du straffar om du inte gör det nu. TÄNK PÅ DIN FRAMTID!

Mvh,

Mig själv

PS. detta kommer med största säkerhet tas bort så snart som möjligt. DS

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-25 @ 21:26:38
Postat av: Wilma

haha jag är så jääävla trött så att jag sitter här och gråter. just nu känns det som om jag har glömt exakt ALLTING angående samhällen, så nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att åtminstone en ynka liten hjärncell har lust att hoppa tillbaka och bo i mitt fullkomligt överblastade huvud. Godnatt världen.

2008-11-25 @ 21:29:30
Postat av: weedi

haha så jävla fint. detta kommer dock bli fattigt för mig, men ring mig lite snabbt i morgon i allafall? hur som helst så avundas jag lite av hur dina blogginlägg lyckas att få mig bombedi även en kall tisdagkväll när jag borde plugga, datorn snart är slut på batteri, och att det är december.



fuckin nice!

2008-11-25 @ 23:42:38
URL: http://fridelie.blogspot.com
Postat av: kajsa

har mamma sett det här? haha. nä, syrran, jag är mycket stolt över dig. förlåt att jag inte hörde av mig ikväll, katrin och jag tog en jätterolig bild av en full lucia.. haha. vilket alltså drog ut på tiden. har du tid att prata imon, alltså onsdag? puss älskling

2008-11-26 @ 00:57:23
URL: http://kavlov.blogspot.com
Postat av: stina

alltså ibland... ja ibland kanske det kan va ganska skönt att ha dig i klassen med. typ. kanske. eller? äh vi säger det? okej du är:

1. gr8

2. f1 bra

3. 6ig

4. har 2ångstankar ibland, timor hälsar!

5. 3vlig och 7kt bra helt enkelt!

2008-11-27 @ 19:40:48
URL: http://stinaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0