Greetings from Copenhagen

Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva igår. Det började bra. Slutade galet. Jag och frida var på pappas spelning i lund, det var sjukt trevligt. Påväg hem träffade vi engelsmän på tåget, fick 500 spänn av främmande kille och plötsligt var vi i köpenhamn. Minns att vi frågade oss hur detta hände. Jag minns polsk bar och gratisdrinkar. Jag minns cykeltaxi och en fransk chaufför, jag försökte prata franska men av någon anledning kunde jag plötsligt inte ett enda ord. Jag minns danskedavid, godisdrinkar och världens roligaste toalett. Frida och jag var utbytesstudenter från Glastonbury och bytte rosor mot gratis garderob. Konstaterade återigen att det verkligen borde finnas alkolås på mobilen, för att inte tala om bankkort. Jag har ännu inte vågat titta på forex-kvittot som jag hittade i min väska. Hur vi kom hem är ett mysterium. Det enda jag vet är att vi tidig morgon vandrade barfota från centralen och att jag aldrig riktigt förstod hur vi fick pengar till hemresan. 

För en gångs skull hade jag min kamera med mig






Kommentarer
Postat av: kajsa

ALLTSÅ HELVETE, frida är så sjukt vacker!

2008-12-01 @ 01:02:19
URL: http://kavlov.blogspot.com
Postat av: fridi

nämen gud, tack kajsa! vad snällt sagt. haha det finns en hel del censurerade bilder på oss från den här kvällen. hoppas dem aldrig kommer i närheten av internet.

2008-12-01 @ 13:46:10
URL: http://fridelie.blogspot.com
Postat av: weed1

maginfluensa sa du? ben and jerrys ska man äta då, säger dem. vill du äta det? puss! ringer dig sen min finaste.

2008-12-03 @ 17:58:45
URL: http://fridelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0