Midnattsbabbel. Eller bara ett rövdåligt inlägg

Hej alla läsare. Ni som fortfarande läser denna blogg förtjänar medalj. Jag kan inte längre skylla på tidsbrist när folk frågar mig vad som egentligen hände med min blogg. Känner att det börjar bli dags för mig att krypa till korset och erkänna att den egentliga orsaken är lathet, brutal brist på engagemang, kalla det var ni vill. Det är inget jag är stolt över men så är det. 

Just nu är det måndag kväll/natt/tisdag morgon och jag sitter för andra natten i rad sömnlös i min säng och äter solrosfrön. Varför ska jag alltid äta solrosfrön istället för att sova. Det funkar inte alls i längden. Fast nej, så är det förstås inte, jag äter inte ALLTID solrosfrön istället för att sova. Ibland äter jag gojibär också, det är världens nyttigaste bär. Smakar sådär. Fast det gör ingenting, det är ju världens nyttigaste bär.

- Men Stina, varför sitter du och bloggar mitt i natten? Det är ju skola imorgon!

Jag vet inte. Jag har ingen som helst aning. Kanske för att jag just nu, just ikväll (inatt) plötsligt fick lust att skriva efter ca 100 års skrivkramp. Precis som jag innan idag fick lust att spela piano igen efter fyra dagars uppehåll (spelade i 3h och fick träningsvärk i fingrarna. Aj... Rachmanninov är inte nådig. Jag måste verkligen börja ta mina fingerövningar på allvar.) 

En annan potentiell förklaring till min plötsliga skrivlust såhär mitt i natten är att jag just nu är så trött att jag inte vet vad jag skriver. Och skriver saker som: "Nu har jag snart ätit ett halvt paket solrosfrön. Det ser jag som en bedrift."

Nu ska jag skriva ett anusarbete ha ha dagens skämt. Det här inlägget saknar totalt en röd tråd. 

God natt mina vänner, och välkommen till återuppståndelsen av min blogg! 



Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag läser din blogg!! (väntar spänt på medaljen...)

2009-01-28 @ 18:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0